Dieta fără a vă afecta dieta

Nu, nu este o necesitate să slăbești sau să numeri calorii pentru a pierde în greutate. Învățând ce este mâncare bună și obținând obiceiuri sănătoase în viața de zi cu zi, vă puteți atinge obiectivele de sănătate. “Nu faceți agitație”, spune nutriționistul Fredrik Paulún.

Oricine a testat vreodată o dietă extremă sau o metodă de Banting știe că lucrul dificil este adesea obținerea unui rezultat durabil pe termen lung. Odată ce greutatea țintă este atinsă, este ușor să reveniți la vechile comportamente și diete alimentare, cu eșecuri ca rezultat. Dar este posibil să se schimbe dieta lor și stick la ele. Fredrik Paulún este un nutritionist si cel care a dezvoltat filosofia în Expressen și Hälsoliv este noua aplicație de Sănătate Wellie.

Potrivit lui, cheia pentru pierderea în greutate durabilă este de a face să funcționeze în viața de zi cu zi. Nu tam-tam, porniți de la materii prime utile, aflați ce este o mâncare bună pur și simplu. Apoi, vă puteți mânca complet fără a fi nevoie să vă gândiți prea mult la sumă, veți fi plini înainte de a mânca prea mult, spune Fredrik.

Vei mânca ceea ce are nevoie corpul tău, nu mai mult

Vei mânca ceea ce are nevoie corpul tău, nu mai multÎn Wellie puteți alege să urmați programe de dietă inteligentă, să vă înregistrați propria mâncare-sau să răsfoiți peste 1200 de rețete utile. Te alegi pe baza a ceea ce ți se potrivește cel mai bine și a vieții tale de zi cu zi. Dacă mănânci așa cum recomandă Wellie, nu trebuie să te gândești la calorii. Sunt doar informații inutile. Vei mânca ceea ce are nevoie corpul tău, nu mai mult, spune Fredrik Paulún.

Începeți! 4 sfaturi de la Fredrik Paulún:

1. Alegeți setarea potrivită – Mult este despre a avea atitudinea corectă. Ceea ce mâncați astăzi vă poate afecta sănătatea imediat după masă-și în 20 de ani.

2. Nu uitați să vă bucurați – Pentru a crea noi obiceiuri care durează o viață, este important să vă bucurați de timp: mâncați multă mâncare și faceți exerciții fizice într-un mod care vă convine.

3. Acceptați că schimbările necesită timp – Rețineți că pierderea în greutate, de regulă, va fi mai durabilă dacă este permisă să ia timp. Pentru ca corpul dvs. să aibă timp să se adapteze la noua greutate, nu trebuie să pierdeți mai mult de 0,5-1 kilogram pe săptămână.

4. Nu renunța – Cu toții avem zile mai bune și mai rele când vine vorba de motivație. Uneori, circumstanțele practice din viața de zi cu zi pot provoca, de asemenea. Dar amintiți-vă că nu este absolut condus doar pentru că se întâmplă să se abată de la sfatul dietetice. Cel mai important lucru nu este dacă sunteți neglijent la un moment dat în săptămână, atâta timp cât faci restul timpului.

Trucuri sigure-pierde in greutate fara dieta

Trucuri sigure-pierde in greutate fara dietaZilele leneșe de vară cu mâncare bună, dulciuri și alcool, precum și mai puține exerciții fizice duc cu ușurință la câteva kilograme în plus. Dar, cu trucuri simple și un aport de energie mai mic, puteți scăpa de două kilograme în patru săptămâni.

Zahărul vă poate afecta negativ nivelul hormonilor, poate contribui la inflamație și vă poate afecta foarte mult greutatea. Insulina care se formează atunci când nivelul zahărului din sânge crește și apoi scade este un hormon care stochează grăsime.

Săriți sucul de fructe și sucul dacă doriți să pierdeți în greutate. Soda este cel mai rău lucru pe care îl puteți bea, http://www.spitaluldeurgenta.ro/choco-lite-metoda-unei-figuri-subtiri-fara-kilograme-in-plus/ este doar calorii goale fără conținut bun. Dacă doriți dulce, utilizați surse naturale, cum ar fi miere, fructe uscate, fructe de pădure sau ciocolată neagră.

Alegeți surse de carbohidrați care vă fac plini și conțin nutriție, dar care conțin puține calorii și nu vă declanșează glicemia. Trageți în jos pe cartofi și produse din cartofi, orez alb, cuscus, paste, pâine și alte produse din făină. Umpleți cu legume precum varză, broccoli, conopidă și legume rădăcinoase, precum și frunze de salată verde, fructe de pădure, linte, fasole, hrișcă și quinoa.

Pierderea în greutate poate fi foarte greu, dar un disciplinat poate schimba întregul proces, vă va oferi o motivație care vă va aduce cu siguranță succesul pe care l-ați dorit vreodată, dorința și succesul atingerii obiectivului dvs. și care pierde în greutate.

Pierde in greutate fara dieta: sapte schimbari utile

Pierde in greutate fara dieta sapte schimbari utileConsumul unei diete echilibrate este cel mai bun mod de a pierde în greutate și de a menține o greutate sănătoasă. Deși dietele miraculoase sunt tentante, ele nu dau rezultate bune pe termen lung. Prin urmare, în schimb, este mai bine să faceți mici schimbări în dieta dvs. pentru a obține o nutriție mai bună în fiecare zi.

Există multe strategii care vă pot ajuta să pierdeți în greutate fără dietă. În timp ce obiceiurile dvs. de cină joacă întotdeauna un rol important în dieta dvs., nu este imperativ să urmați un regim alimentar specific cu conținut scăzut de calorii pentru a obține rezultate excelente. De fapt, “dietele miraculoase” populare nu mai sunt atât de la modă, deoarece multe s-au dovedit a nu da rezultate bune pe termen mediu și lung. În schimb, anumite schimbări în dietele obișnuite se dovedesc a produce rezultate satisfăcătoare și permanente.

În plus, o aprovizionare adecvată cu nutrienți vă poate ajuta, de asemenea, să mențineți un nivel ridicat de energie fizică și mentală. Te-ai luptat mult timp pentru a pierde in greutate? Nu obțineți diete periculoase. Puteți pierde în greutate fără dietă. Utilizați sfaturile de mai jos.